++偉哥灰灰地++
講你又唔做,你係咪路?!(節錄自偉哥語錄)
有型、有款,冇現款(節錄自林海峰亂咁up發花癲)
2006 年 4 月 29 日  星期六   晴天


無主題 分類: 未分類

朝早番英文班

講左個大話xD"

d分都幾高下

放左去銅鑼灣join小Bee

去買蛋撻食

再去CEO門口等Sammie、紫琳兄同芳文哥

等左9個字wor~

支力我呀

重要開間超細既房

搞到我冇晒mood

4點9走

去ken家打牌

輸到碌地

唔係幾開心

隻狗仔都幾得意=]'

不過好中意lam人xD"

跟住同小Bee MTR去skw

再回家



2006 年 4 月 28 日  星期五   晴天


無主題 分類: 未分類

番學

眼訓

數學:牙sir唔番

留低d堂課比我地

綜人X2:ok la

PE:77分

ok la

Lunch:課堂度過

科學:無聊

中文X2:想死

好彩趴係到抖左陣je

如果唔係我真係開窗跳落去算囉xD"

重要+多5mins

第9堂:哈!偷左張答案紙黎抄xD"

放學:回家

李sir係門口等介

想同佢剪頭髮

獨自回家

有點兒不習慣



2006 年 4 月 27 日  星期四   晴天


無主題 分類: 未分類

番學

落去週會就好似罰企咁

中文:無聊

數學X2:對卷

小息:交作文。又另外加多200字=v=

英文:贏左mon生,好野xD"

Lunch:上去搵莫生

彤真係24孝xD"

普通話:幾驚到我呀

心智:做問卷

專題:落禮堂聽小雲up野

第9堂:聽歌、無聊

放學wif小Bee MTR

回家

眼訓得很xD"