2006 年 4 月 29 日 星期六  |
| 無主題 |
分類: 未分類 |
朝早番英文班
講左個大話xD"
d分都幾高下
放左去銅鑼灣join小Bee
去買蛋撻食
再去CEO門口等Sammie、紫琳兄同芳文哥
等左9個字wor~
支力我呀
重要開間超細既房
搞到我冇晒mood
4點9走
去ken家打牌
輸到碌地
唔係幾開心
隻狗仔都幾得意=]'
不過好中意lam人xD"
跟住同小Bee MTR去skw
再回家
|
2006 年 4 月 28 日 星期五  |
| 無主題 |
分類: 未分類 |
番學
眼訓
數學:牙sir唔番
留低d堂課比我地
綜人X2:ok la
PE:77分
ok la
Lunch:課堂度過
科學:無聊
中文X2:想死
好彩趴係到抖左陣je
如果唔係我真係開窗跳落去算囉xD"
重要+多5mins
第9堂:哈!偷左張答案紙黎抄xD"
放學:回家
李sir係門口等介
想同佢剪頭髮
獨自回家
有點兒不習慣 |
2006 年 4 月 27 日 星期四  |
| 無主題 |
分類: 未分類 |
番學
落去週會就好似罰企咁
中文:無聊
數學X2:對卷
小息:交作文。又另外加多200字=v=
英文:贏左mon生,好野xD"
Lunch:上去搵莫生
彤真係24孝xD"
普通話:幾驚到我呀
心智:做問卷
專題:落禮堂聽小雲up野
第9堂:聽歌、無聊
放學wif小Bee MTR
回家
眼訓得很xD" |
« | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | ... | 91 | »
|