2006 年 5 月 2 日 星期二  |
| 無主題 |
分類: 未分類 |
今日起身
成身都痛
好累
番學等放學
超忙囉
超多野未做
中文&數學堂係到打機xD"
放學大夥人去芳文哥家打牌、賭樸克
樸克就輸11
麻雀就無輸無贏
真難得xD"
7點2 wif Ken MTR回家
佢好唔掂呀
就琳就琳咁
|
2006 年 5 月 1 日 星期一  |
| 無主題 |
分類: 未分類 |
今朝准時起身去維園
見到彤係到
跟住mon生黎埋
同人鬥波
唉
跟住牙樂黎埋
mon生約果班放晒飛機=v=
唉
隻手又擋波擋到爆血管
好核突
跟住wif 牙樂、mon生去M記食野
再行一陣
一齊搭的各自回家
好累好累
洗澡後食完野
比姐捉住黎打機
唉
無得訓番陣
無陰公呀 |
2006 年 4 月 30 日 星期日  |
| 無主題 |
分類: 未分類 |
朝早由於太眼訓
唔願起身去踢波
對不起
甩底了
12點起身
打機
其他人出晒街
煮公仔面食
煮完
含住對木筷子開雪櫃睇下有咩飲
意外發生了
對筷子對中喉龍
損左小小+流左小小血
痛痛的
我把口最多得罪人je
點會得罪個雪櫃呢?
最衰係木筷子
"鞋"的
如果係膠就冇咁傷
但我諗左個自殺方法
就係含住把刀
跟住............
大家都諗到啦xd"
跟住忍痛打機
過左陣就好番好多啦
夜晚被姐拉去同佢打機
真囉命
係咁嗌
拆天咁 |
« | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | ... | 91 | »
|