++偉哥灰灰地++
講你又唔做,你係咪路?!(節錄自偉哥語錄)
有型、有款,冇現款(節錄自林海峰亂咁up發花癲)
2006 年 5 月 2 日  星期二   晴天


無主題 分類: 未分類

今日起身

成身都痛

好累

番學等放學

超忙囉

超多野未做

中文&數學堂係到打機xD"

放學大夥人去芳文哥家打牌、賭樸克

樸克就輸11

麻雀就無輸無贏

真難得xD"

7點2 wif  Ken MTR回家

佢好唔掂呀

就琳就琳咁



2006 年 5 月 1 日  星期一   晴天


無主題 分類: 未分類

今朝准時起身去維園

見到彤係到

跟住mon生黎埋

同人鬥波

跟住牙樂黎埋

mon生約果班放晒飛機=v=

隻手又擋波擋到爆血管

好核突

跟住wif 牙樂、mon生去M記食野

再行一陣

一齊搭的各自回家

好累好累

洗澡後食完野

比姐捉住黎打機

無得訓番陣

無陰公呀



2006 年 4 月 30 日  星期日   晴天


無主題 分類: 未分類

朝早由於太眼訓

唔願起身去踢波

對不起

甩底了

12點起身

打機

其他人出晒街

煮公仔面食

煮完

含住對木筷子開雪櫃睇下有咩飲

意外發生了

對筷子對中喉龍

損左小小+流左小小血

痛痛的

我把口最多得罪人je

點會得罪個雪櫃呢?

最衰係木筷子

"鞋"的

如果係膠就冇咁傷

但我諗左個自殺方法

就係含住把刀

跟住............

大家都諗到啦xd"

跟住忍痛打機

過左陣就好番好多啦

夜晚被姐拉去同佢打機

真囉命

係咁嗌

拆天咁