第1天
朝早到葵興等小Bee
跟住一齊去上環
wif 戇居、Sammie去快餐廳食早餐
再上去集合
出境
第1次用e道
好反xD"
搭船玩樸克
到澳門Lunch
行行行行行行行行行行行行行行行行行
去埋間爛鬼酒店
再Dinner
想嘔
夜晚去街
返Hotel唔見左手提
好驚
原來係跳床既時候跌左落床隙到
客到我呀
最後搵到個原因:我個褲袋淺xD"
出埋句野:冇咁大個褲袋,就唔好戴咁大個電話啦
xD"
鋤Dee
夜晚:部冷氣雞搞到我同小Bee都冇覺好訓xD"(中立d)
第2天朝早
超趕
洗頭、換33、整頭、汁野
原來唔記得洗面xD"
去食早餐
差勁
去培正交流交流
Lunch:算是最好的
去炮台
漁人碼頭hea
熱到甩肺xD"
搭車去碼頭
又唔見左電話
原來跌左落張x到
又出個詞語:褲淺xD"
坐船
訓教
入境
wif小Bee到金鐘搵bus
then 搭bus回家
好累
好飽
好熱
以後唔去MAC lu~
夠秤先再去啦 |