++偉哥灰灰地++
講你又唔做,你係咪路?!(節錄自偉哥語錄)
有型、有款,冇現款(節錄自林海峰亂咁up發花癲)
2006 年 4 月 20 日  星期四   晴天


無主題 分類: 未分類

12點幾起身

部腦衰左

搞左我成個晏晝

搞到5點到

途中一路打ps2

一路fung機

原來我部ipod可以直接駁落個喇叭到

fung得超正xD"

夜晚裝番d野

辛苦的

再夜d開操

好辛苦

喘氣



2006 年 4 月 19 日  星期三   晴天


澳門之行 分類: 未分類

第1天

朝早到葵興等小Bee

跟住一齊去上環

wif 戇居、Sammie去快餐廳食早餐

再上去集合

出境

第1次用e道

好反xD"

搭船玩樸克

到澳門Lunch

行行行行行行行行行行行行行行行行行

去埋間爛鬼酒店

再Dinner

想嘔

夜晚去街

返Hotel唔見左手提

好驚

原來係跳床既時候跌左落床隙到

客到我呀

最後搵到個原因:我個褲袋淺xD"

出埋句野:冇咁大個褲袋,就唔好戴咁大個電話啦

xD"

鋤Dee

夜晚:部冷氣雞搞到我同小Bee都冇覺好訓xD"(中立d)

第2天朝早

超趕

洗頭、換33、整頭、汁野

原來唔記得洗面xD"

去食早餐

差勁

去培正交流交流

Lunch:算是最好的

去炮台

漁人碼頭hea

熱到甩肺xD"

搭車去碼頭

又唔見左電話

原來跌左落張x到

又出個詞語:褲淺xD"

坐船

訓教

入境

wif小Bee到金鐘搵bus

then 搭bus回家

好累

好飽

好熱

以後唔去MAC lu~

夠秤先再去啦



2006 年 4 月 17 日  星期一   晴天


無主題 分類: 未分類

11點傻豬的Morning Call

晏晝msn、打機

4點出灣仔買鞋帶

6點番家

msn、打機

傻豬唔好嬲啦

最多我唔玩咁多呀

明天過大海

2日1夜

日記因此暫停兩天=]'