2006 年 5 月 19 日 星期五  |
| 無主題 |
分類: 未分類 |
7點9回到校作最後採排
9點睇人地演出
小息後到我地
整體ok
但被問題考起==
放左去打機wif 魏華、海龜、細路、tur雞
玩戰地∼好正∼
蒙文、fai、kin又黎
玩cs
跟住去食麵
再去龜家打戰地 + doom 3(客死我xD)
再返學練北京人
叫miss伍問我牙媽聽日可唔可以去中大
點知變左見家長咁=v=
回家~
|
2006 年 5 月 18 日 星期四  |
| 無主題 |
分類: 未分類 |
聽住歌黎番學
正~
落去早會
無聊得很
中文:==
數學x2:bee掟我xd”
英文:ok la’
lunch:好飽呀=]'
又做豬皮==
普通話:遲番房
豬皮x2:被讚 hehee..
第九堂:發夢
放學豬皮
非常好=]' |
| 無主題 |
分類: 未分類 |
回校
數學:無野
英文:play game =罰抄??
科學x2:估唔到ct係.........
lunch:做豬皮=v=
科技:極速畫圖xd"
中文:有做。哈哈
第9堂:做野
放學豬皮
比莫生鬧到pk
6點幾回家
重要做豬皮
累 |
« | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | ... | 91 | »
|