++偉哥灰灰地++
講你又唔做,你係咪路?!(節錄自偉哥語錄)
有型、有款,冇現款(節錄自林海峰亂咁up發花癲)
2006 年 5 月 19 日  星期五   晴天


無主題 分類: 未分類

7點9回到校作最後採排

9點睇人地演出

小息後到我地

整體ok

但被問題考起==

放左去打機wif 魏華、海龜、細路、tur雞

玩戰地∼好正∼

蒙文、fai、kin又黎

玩cs

跟住去食麵

再去龜家打戰地 + doom 3(客死我xD)

再返學練北京人

叫miss伍問我牙媽聽日可唔可以去中大

點知變左見家長咁=v=

回家~



2006 年 5 月 18 日  星期四   晴天


無主題 分類: 未分類

聽住歌黎番學

正~

落去早會

無聊得很

中文:==

數學x2:bee掟我xd”

英文:ok la’

lunch:好飽呀=]'

又做豬皮==

普通話:遲番房

豬皮x2:被讚 hehee..

第九堂:發夢

放學豬皮

非常好=]'



無主題 分類: 未分類

回校

數學:無野

英文:play game =罰抄??

科學x2:估唔到ct係.........

lunch:做豬皮=v=

科技:極速畫圖xd"

中文:有做。哈哈

第9堂:做野

放學豬皮

比莫生鬧到pk

6點幾回家

重要做豬皮