++偉哥灰灰地++
講你又唔做,你係咪路?!(節錄自偉哥語錄)
有型、有款,冇現款(節錄自林海峰亂咁up發花癲)
2006 年 4 月 26 日  星期三   晴天


無主題 分類: 未分類

呢幾晚都訓得果4,5粒鐘

搞到我今日差d暈低

不過我都幾想暈低

太大壓力了

唔開心

L&T肥左

科學ok la

比大梁捉彈象筋

樣衰

專題又比miss辛當欠交

真係小你老豆呀

又多500字=v=

 

 



2006 年 4 月 25 日  星期二   晴天


無主題 分類: 未分類

尋晚又訓唔著

連逐兩晚失眠

都唔知係咪更年期?xD"

週會:無聊

綜人:43/60 。ok la

中文X2:唉。又開始教書啦

Lunch:四圍走

英文X2:shit!46分。都未試過唔合格

比牙媽知實小9我

數:繼續對卷

第9堂:鬥啤xD"

放學等小Bee開完會

then MTR

回家



2006 年 4 月 24 日  星期一   晴天


灰灰的 分類: 未分類

尋晚1點訓覺果陣

就開始行雷閃電

搞到我訓唔著

返學無晒精神

起身知到之前有黑雨

激死我

點解唔黑遲d呢?

科學:未有卷

聖經:教書

中文:66分。ok啦

英文:未有卷

Lunch:玩玩玩玩玩玩玩玩玩玩

數學:90分。唔係幾滿意——有小小唔抵

藝術:上音樂。詐肚痛,個廁所臭到我喉龍痛=v=

功課堂:無聊

放學:介唔見左銀包

但最後比我搵到

唔知係邊個既惡作劇

跟住wif 小Bee、謙謙去買銀包

再MTR

回家

唔知係咪唔夠訓呢

總係好灰咁=v=

唔關其他人事架

係我自己既問題

唔好亂諗啦

由其是係妳呀小Bee