2006 年 4 月 26 日 星期三  |
| 無主題 |
分類: 未分類 |
呢幾晚都訓得果4,5粒鐘
搞到我今日差d暈低
不過我都幾想暈低
太大壓力了
唔開心
L&T肥左
科學ok la
比大梁捉彈象筋
樣衰
專題又比miss辛當欠交
真係小你老豆呀
又多500字=v=
|
2006 年 4 月 25 日 星期二  |
| 無主題 |
分類: 未分類 |
唉
尋晚又訓唔著
連逐兩晚失眠
都唔知係咪更年期?xD"
週會:無聊
綜人:43/60 。ok la
中文X2:唉。又開始教書啦
Lunch:四圍走
英文X2:shit!46分。都未試過唔合格
比牙媽知實小9我
數:繼續對卷
第9堂:鬥啤xD"
放學等小Bee開完會
then MTR
回家 |
2006 年 4 月 24 日 星期一  |
| 灰灰的 |
分類: 未分類 |
唉
尋晚1點訓覺果陣
就開始行雷閃電
搞到我訓唔著
返學無晒精神
起身知到之前有黑雨
激死我
點解唔黑遲d呢?
科學:未有卷
聖經:教書
中文:66分。ok啦
英文:未有卷
Lunch:玩玩玩玩玩玩玩玩玩玩
數學:90分。唔係幾滿意——有小小唔抵
藝術:上音樂。詐肚痛,個廁所臭到我喉龍痛=v=
功課堂:無聊
放學:介唔見左銀包
但最後比我搵到
唔知係邊個既惡作劇
跟住wif 小Bee、謙謙去買銀包
再MTR
回家
唔知係咪唔夠訓呢
總係好灰咁=v=
唔關其他人事架
係我自己既問題
唔好亂諗啦
由其是係妳呀小Bee |
« | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | ... | 91 | »
|