++偉哥灰灰地++
講你又唔做,你係咪路?!(節錄自偉哥語錄)
有型、有款,冇現款(節錄自林海峰亂咁up發花癲)
2006 年 1 月 9 日  星期一   晴天


今日黑黑地 分類: 未分類

今日起身Fell到右腳想抽筋

於是我摸住佢

狂爆粗叫佢唔好

但係

最終都抽左

痛到想嗌到嗌唔到

之後+埋之前既傷

"吉"下"吉"下就返學

科學無野講

聖經成日都比馬sIr屈

無奈

英文堂、有小小精神失常

亂up一餐

但係又比我答岩晒wo

呵呵+

藝術比羊摑

+埋比人問埋d私人問題

慘慘慘慘慘慘慘慘慘慘慘慘慘慘慘慘vv

最衰就係連激嬲左人都唔知

對唔住呀

匋匋

願諒我吧!



2006 年 1 月 8 日  星期日   晴天


今日夜晚打邊爐 分類: 未分類

夜晚打邊爐

頂老板唔順呀

同佢食野真悽慘

 



BB蕉 分類: 未分類

今日起身無耐’mon生就打黎

傾左陣

跟住就係北角MTR到等佢

12點就到左xx灣

睇人踢波

悶呀

12點半落番地鐵站到等

個個都遲到

等我下次又遲d到先

哈哈

齊人就搭bus去SHEK O

跟住就燒野實

原來我識叉雞wing架

勁呀

燒完就踩波(單)車

可惜—受傷了

流左小小BlooD

不過我咁壯,無乜事既

跟住就去麥記食DinnER

食完返歸

洗醋

嘩)(’"啦"到我沖唔到

是但搽d野

再摔兩下就算

跟住就好小心咁遮住

盡量唔比父母c到

費是又煩

、﹁、※