2006 年 6 月 3 日 星期六  |
| 無主題 |
分類: 未分類 |
起身打機
1:45到ua太古
wif魏華。羊睇海神號
途中隻羊去左出口聽電話
入唔返黎
要打比我出去開門比佢
搞到我有少少柒=v=
不過超好笑
爆笑
羊真傻得可愛xD"
海神號都幾睇
幾緊湊
睇完同羊買野
then去魏華家
打機
同desmond cs隻dup
羸左
==v
回家
食西餐
好味
mum好耐都冇煮過西餐lu~
好飽
|
2006 年 6 月 2 日 星期五  |
| 無主題 |
分類: 未分類 |
番學
數學:quiz,識但唔夠時間做==
綜人x2:罰企
pex2:非常無聊
lunch:罰企
科學:無聊
中文x2:訓訓訓訓訓訓訓訓訓訓訓訓訓
放學回家
累死 |
2006 年 6 月 1 日 星期四  |
| 無主題 |
分類: 未分類 |
今朝返學用攔左把"遮"
搞到我要淋住雨黎走==
成身濕晒
落hall早會
無聊
中文:唔理
數學x2:小測。好難
但原來好易T^T
英文:派quiz。幾好。但始終鬥唔過李展匡
lunch:找莫生
普通話:ok la
專題x2:比miz lam鬧
做問卷
回家玩new game
好累
唔好玩 |
« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 91 | »
|