++偉哥灰灰地++
講你又唔做,你係咪路?!(節錄自偉哥語錄)
有型、有款,冇現款(節錄自林海峰亂咁up發花癲)
2006 年 6 月 3 日  星期六   晴天


無主題 分類: 未分類

起身打機

1:45到ua太古

wif魏華。羊睇海神號

途中隻羊去左出口聽電話

入唔返黎

要打比我出去開門比佢

搞到我有少少柒=v=

不過超好笑

爆笑

羊真傻得可愛xD"

海神號都幾睇

幾緊湊

睇完同羊買野

then去魏華家

打機

同desmond cs隻dup

羸左

==v

回家

食西餐

好味

mum好耐都冇煮過西餐lu~

好飽



2006 年 6 月 2 日  星期五   晴天


無主題 分類: 未分類

番學

數學:quiz,識但唔夠時間做==

綜人x2:罰企

pex2:非常無聊

lunch:罰企

科學:無聊

中文x2:訓訓訓訓訓訓訓訓訓訓訓訓訓

放學回家

累死



2006 年 6 月 1 日  星期四   晴天


無主題 分類: 未分類

今朝返學用攔左把"遮"

搞到我要淋住雨黎走==

成身濕晒

落hall早會

無聊

中文:唔理

數學x2:小測。好難

但原來好易T^T

英文:派quiz。幾好。但始終鬥唔過李展匡

lunch:找莫生

普通話:ok la

專題x2:比miz lam鬧

做問卷

回家玩new game

好累

唔好玩