2006 年 7 月 4 日 星期二  |
| 2006-07-04 |
分類: 未分類 |
行返學
d汗係咁流
搞到好臭
活動頒獎禮
攞個唔知咩獎
放學去踢波
鬥左陣波
跟住d少爺係到發脾氣
麻鬼煩
回家
訓左陣
打機
用科特迪牙嬴左個世界盃
好勁呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
2006 年 7 月 3 日 星期一  |
| 2006-07-03 |
分類: 未分類 |
打機
晏晝去行北角睇下有冇電腦鋪
行均成個北角都冇
好唔尋常
忍唔住去左灣仔睇
好多野睇
但d煙搞到我好唔掂
回家 |
2006 年 7 月 2 日 星期日  |
| 2006-07-02 |
分類: 未分類 |
尋晚睇波
葡萄牙嬴左英格蘭
yeah.................
可惜冇睇下一場
巴西vs法國
朝早去踢波
大勝==v
回家
晏晝去飲茶
悶死
回家休息
累
眼訓 |
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 91 | »
|