2006 年 7 月 23 日 星期日  |
| 2006-07-23 |
分類: 未分類 |
今早敵不過睡魔
冇去踢波
在此同各位兄道歉
夜晚同親威去睇反斗車王
故事幾好
不過最好笑係d配音
片尾將以前d卡通片主角改成"車"既樣
笑爆咀
食埋飯
回家
|
2006 年 7 月 21 日 星期五  |
| 2006-07-21 |
分類: 未分類 |
今早去踢波
又甩尻晒底d人
同人鬥波
好曬
中暑
好想嘔
then同羊,彤m記hea
再落np打機
ok la~
回家好眼訓 |
2006 年 7 月 20 日 星期四  |
| 2006-07-20 |
分類: 未分類 |
隻倉鼠死左
繼續煲BF2 |
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 91 | »
|