乜我真係好似日本人咩!?
難道我們就不可以同時處理兩件或以上的事嗎?
黑與白, 並不可以同時存在
今日承教小記一直陪住我, 不斷打打打打打打打打, copycopycopycopycopy, 開心到飛起!
而家終於可以同佢講byebye啦!!!!!
承認失敗算勇敢嗎?
亦或承認失敗就等於放棄?
世界上真係有「如果可以...」既話, 真實會存在嗎?
我們要的,是真實還是虛構?