一如以往年初一是不會去拜年的!
晨咁早一大棚人去飲早茶,
霸左兩圍台=]
下午3點幾開始打邊爐,
一樣係要分兩圍!
好熱鬧呀!!
今年的舞獅無以往幾年咁好睇...
都唔夠氣勢...
又少...
夜晚表哥帶我地去睇fireworks!
So AMAZING!!
現場睇感覺真係唔同d!
好靚好靚好靚好好好好好靚呀!!!
今晚做左好大個電燈膽xdxdxdddd
哈哈!!
行左幾個鐘...支力到痴線...
對腳完全唔係自己咖...
多謝表哥=]
祝你地兩個有個sweet既新年xd
下年你地要派利是啦~哈哈!!
|