今日好無聊,
真係無聊到嘔電!
Lunch之後去左港交所,
我真係未試過去一個咁"有趣"ge visit,
來回車程比參觀時間多出1陪有多,
去個陣ge車程好辛苦,
突然間好想走好想落車一走了之,
幸好回程都幾開心,
同ella講左秘密=]
哈哈!!
3 is the maximum=]
不過我知冇機會=]
所以正在嘗試放棄中,
奈何講易行難...
畢竟已有一段時間...
半年前ge今日好難忘,
因為知道事情真相之後我完全唔識反應,
只係盡量保持冷靜,
當時全身震晒,
我未試過震得咁厲害,
因為好驚好無助,
係一剎那間失去ge感覺好可怕,
眼淚仲未識得流,
但係個心就好up好痛,
直到而家已經半年時間
我用左1個月ge時間去平伏我ge心情,
我身邊ge野貶眼間係短短一個月內變晒,
而從前係唔係都笑一大餐ge我,
都突然間消失埋,
雖然而家ge我面上都仍然有笑容,
但係以前個種由心而發ge開心,
已經變得少之又少
究竟何為真 何為假!?
|