Happy Birthday to Natalie!! =]
放學9人行去觀塘食韓燒,
有壽星女,Clemmie,Pangpang,Billbill,Water,張陽,文西,Wilson同埋我=]
  
食左唔係好多野,因為時間好好好好好趕!!
5點半食到7點,
 
撘的飛返學校開始主持饑饉!
玩左好多個Game,
我最鐘意係森林大火同埋盲人個個game=]
野外定向都幾好玩,
原來都唔係咁恐佈=]
不過Billbill同文西佢地話見到有野......
 
有人啦2點幾鼠左出來食野!!
又唔叫埋我地!!
3點先訓,
訓得好辛苦...
全身都好痺...
個Hall又鬼死咁凍,
係半睡半醒的情況下訓都8點幾
飲完早餐玩爭凳仔,
d人好狼死!!
結果有人受傷!!
  
捱到3點半先完,
餓到有d胃痛,
4點半先返到屋企,
因為走個陣落大雨
好支力好眼睏,
而家周身骨痛......
SU好野!! =] |