5點鐘去到,
我第一個到,
上堂係咁驚,
去到唔識驚=.="
其它學校都係d勁到痴線ge名校!
e.g DGS
買六合彩又唔見我咁好彩,
我抽中左第1個入去in!!!!!!
Indiviual都還可以,
GP disscusion我想死...
大家d英文好好好好好好勁!
我十二萬分自愧不如...
其中有1個仲要拔尖去UST讀Global,
我當堂啞左......
今次CANJAC我唔會有份,
但係今次真係一個唔錯ge經驗,
令我發現自己要發奮!
外界真係好多勁人!!
我要努力!!!
多謝Jojit!
多謝呀Todd! |