今日好支力...十二級眼睏!!
放學啦啦聲歸家諗住恰一恰,
點知係唔得咖=.="
5點9同Sannie一齊過中環,
好彩唔係得我地casual wear=]
玩IQ題玩得勁high=]
好一個腸仔煎蛋!!
原來Vivian都幾nice咖喎!
但係Interview個陣可能太驚所以唔覺...
我要記住呢個13分鐘!!!!!!!!!
拉大隊向和民出發=]
平時唔會叫ge野今次一次過叫晒!
好飽!
好好味!
好滿足=]
Vivian今次一定大出血...
我地其實都有d唔好意思=)))))
去到10點半先捨得走,
我都話唔會8點完啦...
不過今晚好開心!!=]
係JA偶然ge機會之下識到呢12個朋友,
真係好有緣=]
  
下次Gathering係29/6,
記住要還返$6俾Tracy呀!! =] |