2007 年 5 月 17 日  星期四   晴天


18歲啦!!

Happy Birthday to 彭彭!! =]



2007 年 5 月 14 日  星期一   晴天


CANJAC Debriefing

今日好支力...十二級眼睏!!
放學啦啦聲歸家諗住恰一恰,
點知係唔得咖=.="

5點9同Sannie一齊過中環,
好彩唔係得我地casual wear=]
玩IQ題玩得勁high=]
好一個腸仔煎蛋!!

原來Vivian都幾nice咖喎!
但係Interview個陣可能太驚所以唔覺...
我要記住呢個13分鐘!!!!!!!!!

拉大隊向和民出發=]
平時唔會叫ge野今次一次過叫晒!
好飽!
好好味!
好滿足=]
Vivian今次一定大出血...
我地其實都有d唔好意思=)))))

去到10點半先捨得走,
我都話唔會8點完啦...
不過今晚好開心!!=]
係JA偶然ge機會之下識到呢12個朋友,
真係好有緣=]

下次Gathering係29/6,
記住要還返$6俾Tracy呀!! =]



2007 年 5 月 12 日  星期六   晴天


HKCEE - PA

考PA個陣唔知點解覺得好眼睏=.="
Section A唔難喎!
Section B冇做Correction of errors=]
但係要平個題就平唔到...
開頭計就計到Gross Loss!
勁開心=] 一定錯!!

去到坐定先發覺唔記得帶塗果液!!!!!
d做仲要成日計錯成日改!
有個item仲要改左5次!
開心死我=]

我隔離個個都唔知做乜,
係咁跌野,鉛心筆,間尺,擦膠,
仲要樣樣都係飛左去我凳低=]
真係笑死我xdxdddd

考完去左KT買野,
去左apm, 見到呀3同周周喎!! 佢地一齊左咩??
去左裕民坊,
5點半就歸家lu=]


個BB好得意xdxdxdddd



2007 年 5 月 9 日  星期三   晴天


好唔開心

我好想幫大家手,                                       點解我會一次又一次咁遇到呢d野?
因為我唔想做就手旁觀ge一位,                    首先係皮膚敏感, 而家隻手又有事,
但係因為我隻手,                                       可唔可以有人安慰下我......
令到我事事都唔做得,
呢種感覺好難受,
我好想由自己來做返自己ge野,
我都好想可以為大家出一分力!



2007 年 5 月 7 日  星期一   晴天


呀!!!!

WHAT HAPPEN with my wrist!?!?
Even worse than before!!
I feel very painful  when I'm writing,
I feel very painful  when I'm playing,
I feel very painful  when I'm working,
I feel very painful  when I'm sleeping!!

God bless me please...>.<



« | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | ... | 138 | »


暱稱: Chrysan
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
MORE...  
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
 
 
» 日誌分類
全部 (690)
» 訪客留言
最近三個月尚無任何留言