Happy Birthday to Jimmy!! =]
人人都有屬於自己的故事
新年假話咁快就放完啦!! 呢個跟本都唔係假期來既... 日日都唔得閒, 功課又多到痴線, 我寧願唔要呢個假期囉真係!
拜拜啦新年假期>.< 各位同學聽日見啦=]
朝早入沙沖, 返祖屋食飯, 哈哈!!
好耐冇見表姐啦! 表姐夫仍然都係咁好笑,又勁怕羞xdxdddd 家怡好得意=] 哈哈!!
其實劍棋,棟琛都好得意咖!!
表哥屋企原來唔同左喎! 好過以前好多!
夜晚我地條村有人屋企火燭喎! 真係俾佢嚇死... 好彩唔大火... 好快冇事! 不過已經夠驚嚇...
今日去左桂峰山玩, 條樓梯勁長...上到去都冇力行... 不過d空氣好清新!!
拜神之後去今食齋, 都ok好味喎! 不過就好貴...
原來咁樣就叫廟會!? 哈哈!好得意!!
點解落山條路好似仲長咁既??