今天天氣十分之好!
12:00出門口到圖書館走一轉
1:15過去搵寶妮
2:00正到筲箕灣
Tommy+Monkey又去了搵機鋪
打少一會要死麼!?
惠康入貨先
9號巴士入石澳
車上玩啤牌好頭暈
茉莉花味豆奶好清新
但味道不合
都見不到太陽
為甚麼要租傘!?
玩水 堆沙 再玩水 再堆沙
6:00去霸爐
剛好有人走
爐都唔使起
今次好so好方便
感謝晒!!
7點幾終於齊人
我 PoNi Monkey Tommy Jimmy 肥熹 智
龍蝦味的栗一燒的確不錯!
但咖哩青口味就....
食飽出沙灘行
d沙好清涼好舒服
返來玩Uno+啤牌
支力就出沙灘閒聊+玩沙
但係有好多狗
PoNi Monkey係咁同猫狗玩
最乖都係Bobby同小黃
話咁快就由2點幾去到4點幾
差不多5點見大家也開始睏了
在沙上小睡一會
誰知突然一陣持續的狗吠聲
目標是我們坐的方向
把我們嚇醒
還向我們走來
好像在趕我們走
好友一句: 狗唔會無啦啦吠
也許你說得對...
hea到6:00撘小巴出筲箕灣
再轉MTR歸家
18年來第一次玩通頂
好開心
因為與好友相鈙永遠是開心的
嘻嘻哈哈又笑一餐
雖然美中不足
但是值得記念的一次
多謝Monkey |