1點半出發
小巴→MTR→火車→大埔墟
去街市+百佳買野
再撘小巴入去
最後要老闆用快艇載我地入去 =]
11人行
Ella, Clemmie, Natalie, Helen, kayee, Zita,
jojit, todd, Jack, Ricky amd me!
入到去同想象中好唔同
原來真係係水上面
周圍影相=]
海上兩台麻雀
我都有食糊咖!
海上BBQ
好飽xDxD
海上唱K
搞笑!
海上慶祝生日(唔係我)
好特別!
日間風景好清好綠
夜間遠望會見到市區燈火
海風吹來好舒服
令我諗返起同呀鼠Miss Lee去d島個陣既經歷
年半前的事
但感覺好似!
三門仔拜拜!!
而家仲有d暈暈地@_@" |