Happy Birthday to Monkey !! =] Happy Birthday to ar Fai !! =]
Happy Birthday to Chiba!! =]
回鄉一週 亦都將會係無聊的一週! 大家唔好掛住我呀! 哈哈!!xD
何時開始 你的習慣變成了我的習慣