有人遲到
不過我明白你感受
在趕時間時有電話
是一件麻煩的事
原來做helper都幾好玩
我係time-keeper
好驚計錯
最後我都係衰左次
因為個個人跑跑下唔知去左邊
有人加錯數
計到5分70秒
哈哈!!
笑死我
跑100m
慢左好多
第六線個個好犀利
一支箭咁跑
追極都追唔到
佢係4x400竟然可以由尾2追返第1
surprise!!
有個好細粒好得意的form1女仔跑社制4x100
我地都好驚佢跑唔到
點知佢好犀利
追過左兩個人
跑完之後一d都唔喘氣
犀利!
Lunch食大排擋
好耐冇食過啦!
oishi xD
仲有竟然撞到標標
所以一大班一齊食
好熱鬧
差唔多5點先完
好好好好支力+眠睏
不過今日過得好有意義
原無意外呢個應該係我最後一個Sports Day
|