偷偷地無上PE堂 五個同學仔留左係課室溫書 熄晒燈 好黑 坐埋係角落頭 有d驚副校會經過見到 但好好玩 哈哈!! 但係今日大家打羽毛球 我都想打 早知我換衫去上堂啦...
嘉欣: 祝你一路順風啦!! 唔好唔記得我呀 返來我地再去老地方打binlo啦!
欠缺了對別人的一份尊重 真的 很使人失望 對講者來說 這是一種侮辱和蔑視 也顯現地表現出各位的品德 無可否認 有些我很欣賞 但其他的 不代表我認同 我需然是一個不顯眼的人 但我還懂得尊重
我知有人和我一樣同感 從言語中 態度中看得出來 但也和我一樣 只是放在心上
大家 的確需要反思
SU慶功 感謝Miss Lo 感謝sir 感謝各位
漁米好好味* 食左四百幾 我鐘意個糖水 xD
昨天去Info Day 見到很多舊同學 斌斌 呀樂 呀鼠 彥伶 斌斌靚仔左xD 其實仲有好多好多人 竟然仲見到舊同事Meggie 還以為以後也沒有機會見到你了
見到你們我好開心