今日有兩個Test陪我過中秋 呀sir請大家食月餅 仲要兩合咁多 大家又真係切來分 仲好搶手 好好笑
放學去久違的Apolo食雪糕 好掛住順利間Apolo 雖然摺左好耐 好掛住支薄荷味雪糕
食完飯同寶妮Monkey去了康寧道球場 一路吹水一路玩爉燭 多謝寶妮的手信!! Monkey你要加油啦 走個陣見到呀3同周周 =]
因為中秋節的關係 同呀樂傾了44分鐘電話 也同梁秀雲寒暄左一陣 我地四個都好耐冇聚埋一齊啦 唔知幾時有機會呢
祝大家中秋節快樂!
見到的唔一定係真 真的 未必會見到
我並不是不開心 只是今天我唔想講野 對不起
而家日日上BS堂都煩到嘔電 好似成個街市咁 嘈嘈嘈嘈嘈嘈嘈嘈嘈 發生咩事!? 發癲了麼!? 兩位人兄有病請就醫 OR 有病請食藥
晨早返去補PA 3 Hrs 聽聽下成是遊左雲 救命... 我仲要唔記得帶calculator 開心死
點解影印會咁貴!? 佢仲要印少+印錯俾我 GD JOB!