上完3堂UE 4點8放學 仲要留低test PA 用錯cost driver 結果錯晒 興奮鼓掌 返家發覺真係發緊燒 但因為中秋節就到 所以要去新蒲崗食飯 年年都擺幾圍 年年去都無聊到痴線 結果係咁望住個resolution勁差的plasma電視 越食越眼睏 皆因今日真係eshausted 身心都好支力
原來人可以這麼相似 我看見的一刻...呆了... 還以為真的是你
我家廚房有塊薑 味道一d都唔香 食落個陣要加糖霜 就像黑夜中的半月亮 高高掛在天空上 供一家大細齊欣賞
細妹叫我作的 xD
為何28分之1的機會我也會抽中!? 天意麼?
紙 、 彩虹 十分鐘內你會想起甚麼!?