5月5... 係一個特別既日子...
為了呢個日子.. 我.. 慧.. ceci... 琴日就出左去慶祝..
由11點到... 去到晚上10點~"~.. 真的難得我媽會應承比我出夜街...
講返琴日先... 11點到去左唱k.. \"/ newway早左成5分鐘cut左我地..
~"~ d野食仲差唔多唱完個時先送黎.... 好過份呀...
唱完之後.. 真係遇到好多唔同既人.. 校外.. 校內.. 舊生既..討厭既..喜歡既.. 老師既.. 明星既都有-口-||
我琴日真的超級lucky.. 有d仲唔止一次添... ..
唱完之後.. 我同ceci出旺中先.. 慧要返教會之後再join返我地..
我同ceci首先..開始我地驚險既旅程 .. 去到旺中.. 我同ceci首先行既地方就係"朗豪坊"..
亦係最難忘既地方.. /"\.. 我不嬲都好怕搭個條超長既電梯既.. 所以我地都會等"升降機"..
可怕既..事情..發..生..喇.. 道門一開.. 竟然比我地見到-口-||| .. mr. 鄭.. ..
本來我呢幾日心情真係超超超超超好的..比佢嚇一嚇.. 真係..心血都冇呀..
佢見到我地..問.."點解你地會係度既~!" -0-... 真係o 咀囉.. 唔識答..
之後佢就係8樓走左.. 最尾一句.. byebye-口-.. 唉.. 好激囉...呢個巧合..=.=..
之後行到兆萬,, 又比我地撞到.. miss lee..-.-|||.. 是a班的miss lee..
佢著得超young呀..好彩佢見唔到我地.. 真係一次比一次激呀..
同一日.. 撞到咁多人已經夠驚啦.. 仲唔止撞到呢d人... 我地仲撞到..
i love you boy's ~0~.. 夠喇.. 搞到超多人呀.. 又唔知佢地係度搞緊d咩野喇..
仲撞到中4級既明人~.~|||| 唉.. 真係超唔想見到佢呀..
w-inds. 真係帶左唔少既運氣比我呀,,, |