本來淨係同CECI出尖咀睇燈飾,,,
但最後竟然同埋0文健一齊去,,, 完全想像唔到,,
琴日約左佢地3點半係火車站等,,, 最遲既當然是0文健啦,,
我地先去mk 睇野 .. 其實係陪我買碟同睇野既>///<::
碟雖然就買到... 但我第二個目的就做唔到,, 唉,,,
等左好耐都等唔到囉... 最後費事佢地等就冇睇到/"\... 真係超想睇...
之後,,, 就陪0健健睇運動d野... 陪佢睇左5 6間都唔係買架囉,,,
唉,,," d時間.. 唔係用黎晒做咩呀.."佢講,,, 無奈,,
我地仲用左d時間黎等個肚餓,,, 最後好辛苦先搵到有位既餐廳食飯,,
攰到爆,,, 食個餐不知幾正>////< 食到差唔多9點先出去...
死人0文健,, 又話要等埋阿芯,, 搞到我地坐係火車站等左半個鐘,,
衰到死,, 出到都唔知幾點喇... 又行錯左出口wo, ,,
跟住又話要等埋蔡文朗wo,, 0文健又係度老點佢行路,,, 搞左勁耐先搵到我地囉,,,
join完之後,, 就走左去買酒飲,,, 之後又要飲醉囉,, 笑死我地呀 ,,,
之後要等埋阿芯,, 仲有佢3個教會朋友,,, d人都多左喇,,,
join完佢地之後,,, 又話要等沛琪,,, 跟住又等,, 係尖咀行同一個地方都唔知行左幾多次,,,
行黎行去都係係尖咀個條女既下面 ,,, 跟住又等埋d人,, 等等下過左12點都唔知,,
跟住成大班人企係度,,, 又唔知做咩好,,, 跟住又話散水喇 ,,, -m-,,,
真係唔知等黎做咩,,, 真係覺得琴日出去係為左等人既,, 燈飾都唔知睇左幾多咋,,,
1點半開始搭火車返去,,, 返到去都差唔多2點幾,,, 佢地又話要食野,,,
由火車站行左大中,,, 黑麻麻5個人係度,,, 超級恐怖,,, 佢地食完之後都差唔多3點喇,,,
之後行返屋企,,, 行完富善先再返富亨,,, 攰死呀真係... 行左差唔多13粒鐘,,,
ceci真係去左我屋企到訓,,, 我地返到屋企都差唔多3點半,,
我地再玩埋電腦,,, 玩到5點先訓,,, 佢9點半就叫我起身喇,,, 佢真係勁呀,,,
琴日好唔夠訓呀,,, 今日一定要早d訓,,,
( 隻碟好鬼死正>////<... 明天再戰,,,) |