今日心情唔多好____我都唔知打咩好 =3333="
每堂都悶悶悶悶悶悶__________唉!!!!!!
今日影班相牙____><"
我對今次張相有好多感觸 =vvvv="
BECAUSE 有D同學仔可能要走__有D可能仲可以係 F.4 見返___BUT 都未必同班喇 =VVVVV="
呢張相會係我地3E班 完完整整既合照____*
最後一年喇____好唔捨得牙____*
我要好好咁把握呢幾個月既時間__________XDDDDDD"
3E班既同學!!! EVERYBODY 一齊奸爸爹*____=]
聽日放假喇XP"
聽日我要去CAMP喇___*
呢幾日都打唔到日記啦__________嗚T^T
SO____係呢到 同定肥吉,大成 & MK 講聲
HAPI B-DAY XD"
呼____訓LU___
散 水 _____ = ]
明更會更好=]
P.S: 每日一金句 今日呢句係

THZ^^
|