今朝好好好好好鬼死憫__________*
因為近日聽到唔應該聽既野___BUT唔可以講出黎架________唉____!!!食蕉喇=]
講左出黎又大滯____*唔講又對唔住自己良心_________*妖!!!!!!好煩牙___*
我受夠喇______!希望單野快D完喇!!
以後都唔想再聽到呢D野發生___*
希望佢可以收埋佢把賤咀喇__唔該!!
你繼續講既話__你遲早有報應啫!!!
與他人無關__!!
唉____又飛的返學喇_____*=3333="
等的士&等肥傑既時候_===]
同個FD傾電話講到佢D野傾到勁火 _____ 差點爆粗了____*=33="
又係是是非非_________OH SHIT !!!! 癡孖筋的____=VVVVVVV="
TODAY 堂堂都係孖住上___* = ~ ="
本來心情唔靚的____ BUT 最後冇事!!
有D仲笑到肚都攣__________呵呵呵呵!!!!XD"
放學後同珠姐返教會幫手錄野___嘩!!錄到11點先走得___
途中同大成係到畫畫=33333="
這是原圖XDDDD" ------>

這是大成畫的=3333=" -------->

這是小女子傑作XP" ---------->
呵呵____與眾不同 XDDD"
呼_______________攰到抽筋__BUT 笑到死左XP"
訓_____散水!!!!
明天會更好!?? 希望吧=]
叮噹!!!??你個百寶袋既法寶能夠幫我消除哂D煩惱嗎!!???
P.S:後果自負
|