今日早左起身XDDDDDDD"
嘩嘩嘩____*差D遲到 OH NONONO!!!>O<"
早彩冇事XPPP"
普通話___悶!!睇書__*
經公___聽英姐講講講埋D"大眾傳播"果D乜東東!!=33333="
美術___畫畫畫XD"
YaaaaA!! TODAY 基哥冇返____*呵2! 唔駛上數學 呵呵呵呵__!!~
英文___有點兒悶悶的__*
孖堂中文____老老老老老作>O<"
放學後___ 做左一件好重要既事=口="
我從來未試過決定一件事係要決定得咁快架_______*
不過希望可以幫到佢吧XDDD"
の後回家睇"春田花花同學會"XDXD"
BUT 有D悶喎________=3333333="
呼____
與MUM 慶祝XDDDD" MUM

好好好好靚既蛋糕喔XDDDD"
好味味味味牙XPPP"
BUT__YAN唔知攞景定贈興___無啦啦播歌!=VVVV="
竟然___首先播一拍兩散=VVV=" 之後播死性不改_____=333333="
無奈爆____*
夜晚__同MUM去左食SUSHI XPPPP" >W<"
好好好好好飽呢____*
呼____聽日係愚人節了XDDDD"
呵呵呵呵____*
現在可以愚人__*XP"
希望唔好俾人愚喇XP"
1/4 ! 1/4 ! 1/4 !
明天去接BABY返歸XDDDD"
明天會更好=]*
|