呢幾日唔知點解心情UNHAPI>3333333333333<"
點解點解點解點解!?????????????
我都唔知道!
有D野好想同佢講..BUT_______見佢心情都唔靚!SO_____唔打擾佢LU________唉......
都唔知點算好...!!!-VVVVVV-" 算..........遲D先講_________!
我發覺我好中意收埋自己既野....唔係好想俾人知道!
SO令到人地唔了解我.....唔知我諗D乜野..-V-"
不過
自從我D FD開解我の後____原來我真係忽略左身邊好多好多既人___
(原因係因為我沈迷左一樣野太耐喇! 諗返起真係有D過份 ]
SO_____令我開始要改變一下我自己!
我在此...我想對被我忽略左既朋友講聲SORRY
我以後會珍惜架喇!!!
夜晚果時!!!
我整左D相落MSN分享空間....點知原來含含同肥傑唔中意!!是我一時大意..忽略左佢地既感受...SORRY牙!2位好友><"
真的SORRY喔
XD"
の後同牙YAN,文文傾電話!!!
傾下傾下心情好似俾今朝好左好多XP"
呼...打完了...
大滯喇....12點幾喇....
仲唔訓聽朝唔知醒就______________幣家NAIL了XDDDD"
散水.......................明天會更好喔XPPP"
|