唉唉唉唉______今日係一個派卷的日子!!!
點算!!!今日派左5科野4科"肥哂佬"!!!
得果一科合格..合格果科仲要係岩岩好100分_________-O-"(完全o咀囉]
你叫我仲點升到中4牙..大佬!!=3333333="
攪到我依加勁冇心機去讀書囉.....
我覺得自己係1個"無心向學的學生"
唉...真想放棄唔讀書><"
BUT 珠姐同我講左D野の後_____令我消除了放棄的念頭-3333333-"
我決心下學期考試要俾心機....加油努力!!!!
唔好放棄!><" 奸爸爹!! XP"
明天都是派卷天=V="________節哀順變吧!!! [ 唔合格係我自己攞黎衰既....鬼叫我唔溫書咩________唉!!! ]
晚上時分!同牙君CHAT~~~
從未試過CHAT得咁耐咁HAPI的..呵呵XP"
再跟煙CHAT左一陣....XD
2位FD !! FD 4 EVER 牙 ^++++^
UM....訓LU...
明天一樣會更好的XDDD"
散水________*
|