首先係到同老霖講聲 HAPI B-DAY
雖然得返40分鐘______*XP"
希望佢唔好再做埋D猥瑣野喇 =3333=" BECAUSE 好Q攞命牙XD"
老霖大個仔喇____*唔好再咁傻喇___XP"
今朝牙YAN 打黎話係7仔等埋佢喎__=]
咪諗住行路上去囉_______點知___唉!!又係要搭車____>333333<"
冇$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$喇____大佬=]
唔該各位準時D可以嗎!??????????
上堂都冇咩特別事發生=]
放學又唔駛歌詠_____SO 返歸___=]*
YEAH !!! DL 到GIF 5 LU !! XDDDD"
YO YO YO_____*
超正&超好用_XP"
上FORUM 睇到 哩民 D 金句____XDDDD"
笑死左XDD"
THEN 再搵到D森美小儀既攪笑相____XP">3<"


哈哈_____愈黎愈中意森小了 ____ 呵呵*
好攰牙____
散水____*=]
明天會更好____BUT 叮噹你最好XDDDD" =]
P.S:每日一金句___就係
謝!!! ><"
|