今日本來係行路返學的____*
BUT傑哥遲到喔___*
嗚嗚__破碎左我行路的夢了=口="
TODAY學校的生活大致同平時一樣___!
冇咩特別__*
放學後要歌詠____悶悶悶__*
芳姐又唔知攪麼__心情DOWM DOWN DOWN !!
唔好咁喇__* 笑下喇^ +++++++++++++++++++^
の後同文文& YAN去左葵涌商場!!!
行完後YAN 無啦啦話`` 我地不如落KF牙
我同文文當堂o咀了___=口=
THEN5點半返歸___*
返到屋企真係悶到抽筋牙__大佬!!
不停聽歌!睇PV!!睇相!!!___>3333333333<"
BUT我已悶爆了________=V="
上FORUM睇到個TOPIC!!
好值得我去諗______就係________________________*唔講得!! =V= XDDDD"
BUT 呢件事係要我決心先可以做到的=V="
希望EVERYBOBY做得到不只是我一個人!!
XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD"
晏LU____*訓喇
散水___________!!
明天會更好好好好好好好=]*
P.S: 別在叮噹面前想起Q太郎 XP"
|