今朝11點起身___*
好彩趕得切睇FEEL 100%
正正正XDDD*
超爆中意__華DEE XPPP"
超超超超超期待許歡出現XDDD"
上半天都是呆在家中__耍白癡=口="
對住部腦呆左____-33333-"
6點落左TW食飯=]
BUT 差唔多7點先有得食>W<"
10點幾返歸LU=]*
好攰牙___><"
唉_!!!星期二先有得拎碟>33333<"
散水___!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
明天會更好=]
P.S:別在叮噹面前想起Q太郎 XDD"