今天3.14是小風出道7周年記念日
而且又係白色情人節~
話咁快就7年了
時間過得好快~~
07年後 涼平變得比以前搞笑0,0
仲好鍾意開玩笑- -
係3月12日就因某d野話要關左個blog
仲諗涼平你唔好關左佢xd
其他2隻都不更新blog
特別係慶太
要人地叫佢更新先會更新
真係多得OCHIさん 如果唔係佢叫 慶太都唔會更新blog
拜託OCHIさん 多d叫佢更新blog xd
龍一都唔知搞咩了 都冇更新
涼平點知又開左個新blog 涼平 你真是越來越腹黑xd
太好了 終於都有新歌聽啦
今天涼平有更新blog 仲提到3.14出道日哦
新歌pv琴日拍好了 好想睇呢
3子開始忙住彩排fc 真想飛去睇 3.19第一場 好想睇哦
自從放假後 好少佢地消息 不過好在仲有他們自己風街聽下 節目w-inds.m可以睇下
第10集到慶太做主持 唔知主提講咩呢 會唔會講佢之前去左美國d野xd

w-inds.New Single「アメあと」
4月23日発売決定!!
全国テレビ東京系アニメ
「家庭教師ヒットマン REBORN」エンディングテーマ曲
M1:アメあと
M2:One Love
M3:Leave me alone
M4:アメあと(Instrumental)
(CD+DVD盤):PCCA.2659
\1.575(TAX IN)
(CD only 盤):PCCA.2660
\1.260(TAX IN)
家庭教師片尾曲 家庭教師d歌都被vf公司d人唱了xd
先前慶太隻道標又係 現在3人又唱多一首 真好xd
開頭睇到個碟個封面 係度諗 是真的這個封面?_?
跟住有人打去問下 肯定了 是真的這個封面0,0
第2日可以聽隻新歌了 終於明解點解個封面係yes xd
因為歌詞出現左唔少yes xd
聽慶太君都唱左唔少次yes~~
白色情人節快樂xd
 |