今日7點9番學
見到lisa
同lisa一行
頭2堂好悶
中文堂去圖書館
放學同野做
去左電話室
今日7點3起身
刷牙,換校服..
7點9到出問口
早上番學唔見樹妖
下午至見到佢
上佢堂真悶到死
又眼訓
番屋企 沖涼
今日10點起左身
刷牙 洗臉 食野 睇電視 玩電腦 換衫
到左就1點到去火車站搭火車去沙田 去到有2個女仔到左
緊住就有1班今早去唱kd人到 傾左一陣 影相 等齊左人在行2-3個字到
去到換衫 傾計 原來今日有人生日 影相 食蛋糕 好好食
跟住拉根..拉完跳舞 教最尾到 今日終於學哂隻跳 隻跳教左1-4堂到 好長隻歌差不多5分到啦
練左一陣舞 傾左一陣傾 搭車番屋企 沖涼 食野
今日9點起左身 玩左一陣電腦
睇左一陣電視
到左12點9就搭車去火車站,再搭火車去沙田
去到d人仲未到
企左一陣d人就到啦
等齊人再行2-3個字 去到換左d衫同運動褲
入到去傾左一陣計
跟住就拉根啦
拉到隻腳好鬼痛呢
跟住選拔 佢地下個星期二就要表演 我都想去睇 可惜個日唔得閒
跟住教哩d舞 好快呢 知d舞步 但係有時跟唔甄個速度
跟住6點就搭車番屋企啦
好耐冇打日記
因為電腦又懷左 真係煩
不過e加暫時都可以打到
不過最近都冇咩野好打
都係番學
要打就打2次日記
因為我仲有一個blog--->http://ameblo.jp/keitakrr107/
得閒上去睇下啦