今日9點起左身 刷牙 洗臉 食野
跟住倒10點半就出門口去學校
12點半就倒lisa一齊番屋企
食野 睇電視 玩電腦
又過左一日啦
今日11點半倒起身
刷牙 洗臉 食野
跟住就睇左一陣電視
見冇電視睇就玩一陣電腦
明天又要番學
書又未買齊
暑期功課又未做哂
今日10點就起左身
同平時一樣
冇咩野做
今日11點半起身
食野 玩電腦 沖涼 睇電視
晚上 因為媽要遲番
唯有自己煮自己食啦
食完玩左一陣電腦
再睇電視
甘就一日啦
係屋企真係好鬼死悶...
今日10點半起左身
食野 睇電視
玩左一陣電腦 同平時一樣都係上下網 睇日記 聽下歌
係屋企冇野做 好鬼悶
甘又過左1日啦........