今日10點4就起左身
食野 玩電腦 睇電視
畫板都唔知點做好~
其餘時間仲未知做咩好..
今日早上10點起身 跟住刷牙 洗臉 食野
到左1點3就同lisa一齊去學校 企左一陣就見到徐子同豆腐
去左旺中買野
可惜一樣都買唔到><"
唯有下次出街至買啦
不過都唔知買唔買到~
番到屋企 沖涼
食野 玩電腦
睇電視~
今日又係要番學
不過我最唔想上係英文
悶倒死
又要去d咩英文評估 不過好在都未倒我去
番倒屋企
沖涼 睇電視 食飯
玩電腦
都冇咩野人做~
最近冇咩點打日記 冇計啦
電腦中左病毒 好煩 遲d洗機
玩一陣就輕機 不過有時都玩倒
今日同左lisa 佢地出左去買書 不過竟然買哂d書 行左一陣 番屋企
今日又要番學
7點9倒學校
企左一陣 大佬就番 跟住臭豬番哩 傾左一陣
今日悶倒死
又要聽哩佢講d廢話
跟住同lisa番屋企
1點5倒番倒屋企
食野 睇電視 玩電腦
岩岩去左陳奕 個部部落睇佢d日記 原來陳奕都開學了 高三 努力吧
佢個日記打左9月3日簽唱會d野 仲見倒d相tim 9月3日有日本同公司師兄w-inds.去支持你 應該好開心啦
我相信你都唔想令wz失望吧 相信有好多wz迷都會支持你 最好唱多d歌 唱歌甘好聽 打多d日記
我會去睇下cc