*不會計較.
今朝...-_____-S..H..I..T
11點半去左補習.....
狂係到講D廣告..好好笑xD..
補完番屋企..MSNN++做HW.’
終於有人識欣賞喇=]]..
佢…….冇好結果架..
SOR>>..
« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | ... | 62 | »