.+*×.:..kelly"|.|.|.
....
kelly1119
暱稱: <<*kelly*>>
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
悶到嘔白泡
出街街
拎左成績表
倒數拎成績表
升到班啦!!
文章分類
全部 (17)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 17
留言總數: 172
今日人氣: 0
累積人氣: 621
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 5 月 27 日  星期三   驟雨


2009-5-27 感動 分類: 未分類

慘~慘~慘~

近排日日都要挨通宵,做果個英會要畫39幅畫,

由一放學開始畫到天光都未畫完,仲要超早番學呀!

番到去就係咁做呀做,做到上堂都吾知,之後上堂就係

咁想訓99豬,搞到自己超殘,仲要日日都飲coffee黎頂

眼訓,果日英會仲係我係第二個考試,好彩我英文高手,

冇背過,就一口氣講曬,咁都比人讚,挨通宵都值得ge!!

唉~

日日番學都比d男仔追殺咁,日日番到去就打我pe pe同埋我大比

痛到死,就黎考試啦,我都係懶懶散散咁,但是都拎到8~9字頭ge分數喎

睇黎我要加倍溫書啦!!

係中學個第一年就快結束啦!好吾捨得呀!吾知我地會吾會令到miss失望呢??

我地e個班係miss由佢教學開始到依家最差ge一班黎,希望係e兩個星期吾好

再令到miss喊同埋吾好再訓話我地啦!!

最後希望大家努力讀書,大家一齊升班!!

祝:

!!

 

2009 年 5 月 17 日  星期日   晴天


2009-05-17 分類: 未分類

 

唉~好慘呀!!要抄英文5次,語文要抄2次,我隻手斷得啦!!

我居然忘記左要背書,冇左15分呀!嗚嗚~

天日又做美勞啦!!都吾知做幾個中啦?

點解我當初要做組長呀,搞到我依家日

日都要擔心佢地d成績,佢地升吾到班我

就死得啦!!邊個可以教下我呀??

2009 年 5 月 9 日  星期六   晴天


2009-5-9 分類: 未分類

 

好ya~個病都好得7788啦,只係得番小小咳咋!!

近排冇咩事發生,係學校好鬼悶呀!!

日日都測驗,測到我都就黎傻啦!!

d數學又難喎,好彩都拎到90分咋!!

上d堂好悶,特別係歷史miss佢都痴,

痴地嫁,明明我地個個都識黙問答嫁嗎,

佢就話我地吾識喎,叫我地抄5條問答5次,

一條問答1次都成版紙啦,抄死我地咩???

上堂又吾比我地訓,訓親又罰,唉~~