慘~慘~慘~
近排日日都要挨通宵,做果個英會要畫39幅畫,
由一放學開始畫到天光都未畫完,仲要超早番學呀!
番到去就係咁做呀做,做到上堂都吾知,之後上堂就係
咁想訓99豬,搞到自己超殘,仲要日日都飲coffee黎頂
眼訓,果日英會仲係我係第二個考試,好彩我英文高手,
冇背過,就一口氣講曬,咁都比人讚,挨通宵都值得ge!!
唉~
日日番學都比d男仔追殺咁,日日番到去就打我pe pe同埋我大比
痛到死,就黎考試啦,我都係懶懶散散咁,但是都拎到8~9字頭ge分數喎
睇黎我要加倍溫書啦!!
係中學個第一年就快結束啦!好吾捨得呀!吾知我地會吾會令到miss失望呢??
我地e個班係miss由佢教學開始到依家最差ge一班黎,希望係e兩個星期吾好
再令到miss喊同埋吾好再訓話我地啦!!
最後希望大家努力讀書,大家一齊升班!!
祝:
端午節快樂!!
|