今日好晏先起身,本來係屋企悶悶地都吾錯嫁,鬼知果個死八婆黎我屋企, 佢係度搞我d野,佢仲親我訓交果陣去玩我msn d fd,我比d人罵到我咩咁,去死啦佢,搞到我向d哥哥解釋,好慘囉!唉~今日係復活節,冇人約呀!點解升到去初中,咩日子都冇人約,又冇禮物喎~
聽日係牙牙哥哥係game結婚呀!好其待呀!
最後祝大家復活節快樂!!
唉~我今日比我隔離座店到我隻手,佢超淫囉,好彩係店姐,吾係都吾知點算好!今日開始放假啦,雖然係放假但好鬼悶呀!出街又冇人陪喎,慘啦我,如果你地出街叫埋我去啦!