死得啦我,今日冇啦啦發燒呀,我會吾會係豬流感呀???
雖然e排放假,但我吾可以出街街,嗚嗚~
都冇計嫁,為左人地ge安全問題
所以我吾得出街街,為有係屋企溫溫書啦
下星期都係測驗週啦,溫書啦我
~88~
都好內冇打bg啦,近排都咩事發生,功課又好多!
真開心,今日暴雨吾洗番學,好彩係暴雨吾係我
真係死得,琴日冇溫書,今日要兩科測驗,好彩黎
個暴雨姐,吾係就吾合格啦!!!
不過係屋企都係好悶,冇咩野好做= ="
為有係屋企溫書啦!!
琴日睇左牙牙ge婚禮,我超無奈呀,結婚ge過程得3部,第一部係牙牙同佢老婆一部一部咁行,第二部係牙牙吻佢老婆,第三部婚禮完成送介指= ="
跟著我自己係度發呆,冇人理我,嗚嗚~我綱上個妹又胃痛,所以佢陪吾到我=.=之後我就落左game,係msn比人話我傻=="其實我都吾傻!
今日係屋企做美勞,果個美勞都做得吾錯^^我都幾滿意,不過要幫人做埋@-@(我吾制呀)
唉~聽日又要番學啦!話咁快就番學lu