你既偶像係邊個呢?? 可能係明星/歌星/福山雅治/kingsley/福爾摩斯 我既偶像就係JTR 可能冇咩人識我既偶像 佢其實係1個殺人犯 不過佢既能力真係好強 佢下挑戰書...但警方都捉佢唔到 而且佢的解剖學知識好多 哈哈...可能有其實殺人犯都好似佢咁勁 不過我都係覺得佢勁...簡直係強
今日冇咩野做...6點鐘去跑步 點知...跑左2-3k到...就橫隔膜痛 已經頂硬上...去到海旁終於停下來 點知真係好熱...好辛苦 再跑到去消防局果時... 開始暈暈地 就唔再跑...行到去青盛苑先再開始跑... 點知去到長亨都係好痛 結果用左1h22min先跑完8k 平時...係50min-60min就ok
琴日1點幾青衣城等齊人 就去咖啡灣游水 識游水真係有用...全程守護住唔識游水既男男女女 拉出拉入...對我黎講都算係一個phy既訓練 雖然好哂....不過都冇咩野 之後開始燒野食... 一開波...老黎就貓左先...見到佢落水真係驚驚地 仲有靖爺又貓左...我同神豪扶佢番入去坐 唉...連神豪都貓貓地...真係多人貓 我飲左7罐都冇咩貓既感覺 到夜晚又出去玩...多謝神豪,呀傑,呀軒,呀b,影子,呀lok,雞......(閱讀全文)
呀趙其實你教得好好!! 係d人自己唔努力唔聽書 同你既教學方式冇關 唔好埋怨自己啦 我地出到黎既成績可能你唔滿意 不過你得到左我地依班已經唔係學生 我地當你已經係好好好好好朋友啦!! 呀趙永遠係呀趙...唔好改變你既優點