唉!!數學考得好差...個個都係到望合格 其實合格對我黎講一d都唔開心 我要既唔想係合格...我想7-8字頭 我自問自己好勤力 出黎溫書...個個都冇心機溫...我仲係咁做數 又留係學校叫呀趙教我數 林考前一日做到12點幾先訓 出到黎既成績都係 好差好差 差到想喊 唔係睇少自己...真係冇數學頭腦既人 係唔係幾努力都冇用咩 希望下次中4成績可以好d 一定要入e/d班 一定要讀a maths
我發覺我有差唔多200度既近視 消防標準50度近視已經可能唔收 激光會有後遺症(冇咩用)
而且好貴
冇lu冇lu...要快d搵新既目標 唔係同條死屍會冇分別嫁
你知唔知你好冇用呀葉詠南 你行開啦你...人地都話唔鐘意你 人地都話你一d可能都冇 你就死埋一依邊啦 人地講左你冇可能架啦 你唔係d可以創造奇蹟既人囉!! 你死左都冇人知嫁啦 (純粹唔開心,打d野,不喜勿插......(閱讀全文)
今日就係我地3B班最後一日正式上堂
回想初初入黎...個個我都唔識...到依家有好多都已經係好好朋友
中一只是傻下傻下過了一年(很後悔沒有享受)
中二那年...多了偉賢同呀詩...令3b不再沈悶
開始踢波/籃球/係班搞生日會
中三今年...多了很多好兄弟
偉哥,冼仔,趙b,偉賢,狗仔,花花,小杰杰,呀熙,成友,雞坤
仲有車仔隊有多名猛將
今年我又做左班長...真係幾好......(閱讀全文)