希望有你...陪我度過一生
kelvinyip38
暱稱: kelvin
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
屌!!!!!!!!!!!!!!!!!!...
你們了解
還未...(普通話版----...
還未...(廣東話版----...
不錯不錯...
文章分類
全部 (115)
小弟文章 (19)
小說仔 (2)
今天的往事 (69)
我對她的追求 (13)
未分類 (12)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 115
留言總數: 444
今日人氣: 3
累積人氣: 3736
站內搜尋
2010 年 6 月 6 日  星期日   晴天


好好睇既1個愛情故事 分類: 今天的往事

今日係YOUTUBE無意中搵到一套係人地學校拍攝的連續劇
我就覺得幾好睇...幾有意思
戲名:談情說愛

第一集上:http://www.youtube.com/watch?v=4EHeTzhRMBs&feature=related

第一集下:http://www.youtube.com/watch?v=Idg0aFvdS2I&feature=related

集:http://www.youtube.com/watch?v=Ps7dBdNzCKU&feature=related

第三集:http://www.youtube.com/watch?v=SpYkdDo95Zo&feature=related

第四集:http://www.youtube.com/watch?v=Bbuifsnwaf0&feature=related

第五集上:http://www.youtube.com/watch?v=CRTRFfSFCYU&feature=related
第五集下:http://www.youtube.com/watch?v=8-lKdTHOcE0&feature=related

第六集上:http://www.youtube.com/watch?v=a0LI3UoThDc&feature=related

第六集下:http://www.youtube.com/watch?v=0EcrQVZMzN4&feature=related

仲有3首主題曲:細水長流同愛情雨都好好聽...沉默就一般...都可以睇得下既...仲有首英文歌

 

愛情:http://www.youtube.com/watch?v=xuck9pkAhoY&feature=related

細水長流:http://www.youtube.com/watch?v=miSLhZd3f1w&feature=related

沉默:http://www.youtube.com/watch?v=CRy34zN5Vdw

Test of time(細水長流的英文版):
http://www.youtube.com/watch?v=TjsJNB3O4Qk&feature=related



 



2010 年 6 月 5 日  星期六   晴天


有感 分類: 小弟文章

1個天才幾懶惰都唔會廢過1個蠢才
1個蠢才幾努力都唔會勁過1個天才

要1個人愛你...你要有人值得愛既地方

 

而我是個沒有優點去值得人愛的男孩



2010 年 5 月 5 日  星期三   晴天


接受現實 分類: 小弟文章

我離開這個世界已經有5年多,5年前的今天...好像什麼也不知道,早上上班只是想救人救火,希望無驚

無險咁過二十四小時,誰不知會殉職。現在,我只是一隻鬼,經常到處去,希望可以見到你,想到你家附

近的公園,但是我發覺生前牢牢記住的地方會忘記得一乾二淨,想找你也找不到,只可以到處去,希望我

和你有緣可以碰面。
我走到灣仔,這個地方給我的感覺好熟識,我好希望再想起是什麼事,但偏偏就不能想起,再我站......

(閱讀全文)



2010 年 5 月 2 日  星期日   晴天


槍會比賽... 分類: 今天的往事

今日...都幾好呀...晨早去左槍會比賽
到7點幾..收哂個場..汁場就係幾辛苦...
又要掃彈,起網,拍版,搬野,砌台
不過又學到點砌台...都好好
我就同班朋友去食飯
想打邊爐...一坐低先發覺68蚊變120蚊...痴線既...
仲唔閃人咩...之後去左食沙嗲王...400蚊有找...6個人
都唔錯平啦!!
真係覺得朋友圈子唔可以只係有學校
唔係我星期六日就做獨男架啦(今個星......

(閱讀全文)



2010 年 4 月 15 日  星期四   晴天


合格好好咩... 分類: 今天的往事

今日派左卷...科科都暫時pass...不過合格好好咩??
我真係好想讀英理....好想科科有7or8字頭
原來廢人係幾努力都冇用...永遠都係在人們腳下的爛泥