今日係YOUTUBE無意中搵到一套係人地學校拍攝的連續劇 我就覺得幾好睇...幾有意思 戲名:談情說愛
第一集上:http://www.youtube.com/watch?v=4EHeTzhRMBs&feature=related
第一集下:http://www.youtube.com/watch?v=Idg0aFvdS2I&feature=related
第二集:http://www.youtube.com/watch?v=Ps7dBdNzCKU&feature=related
第三集:http://www.youtube.com/watch?v=SpYkdDo95Zo&feature=related
第四集:http://www.youtube.com/watch?v=Bbuifsnwaf0&feature=related
第五集上:http://www.youtube.com/watch?v=CRTRFfSFCYU&feature=related 第五集下:http://www.youtube.com/watch?v=8-lKdTHOcE0&feature=related
第六集上:http://www.youtube.com/watch?v=a0LI3UoThDc&feature=related
第六集下:http://www.youtube.com/watch?v=0EcrQVZMzN4&feature=related
仲有3首主題曲:細水長流同愛情雨都好好聽...沉默就一般...都可以睇得下既...仲有首英文歌
愛情雨:http://www.youtube.com/watch?v=xuck9pkAhoY&feature=related
細水長流:http://www.youtube.com/watch?v=miSLhZd3f1w&feature=related
沉默:http://www.youtube.com/watch?v=CRy34zN5Vdw
1個天才幾懶惰都唔會廢過1個蠢才 1個蠢才幾努力都唔會勁過1個天才
要1個人愛你...你要有人值得愛既地方
而我是個沒有優點去值得人愛的男孩
我離開這個世界已經有5年多,5年前的今天...好像什麼也不知道,早上上班只是想救人救火,希望無驚 無險咁過二十四小時,誰不知會殉職。現在,我只是一隻鬼,經常到處去,希望可以見到你,想到你家附 近的公園,但是我發覺生前牢牢記住的地方會忘記得一乾二淨,想找你也找不到,只可以到處去,希望我 和你有緣可以碰面。 我走到灣仔,這個地方給我的感覺好熟識,我好希望再想起是什麼事,但偏偏就不能想起,再我站......(閱讀全文)
今日...都幾好呀...晨早去左槍會比賽 到7點幾..收哂個場..汁場就係幾辛苦... 又要掃彈,起網,拍版,搬野,砌台 不過又學到點砌台...都好好 我就同班朋友去食飯 想打邊爐...一坐低先發覺68蚊變120蚊...痴線既... 仲唔閃人咩...之後去左食沙嗲王...400蚊有找...6個人 都唔錯平啦!! 真係覺得朋友圈子唔可以只係有學校 唔係我星期六日就做獨男架啦(今個星......(閱讀全文)
今日派左卷...科科都暫時pass...不過合格好好咩?? 我真係好想讀英理....好想科科有7or8字頭 原來廢人係幾努力都冇用...永遠都係在人們腳下的爛泥