今日無乜特別,7:30a.m.出門,就咁返到學校。
跟住都冇特別,Lunch果時,周生話帶我地去食好嘢,點知…原來去七十一,救命…買咗杯思樂冰,之後去M記買咗個飽食,跟住…跑返保一練choir…下晝,地理要派卷,唉!都考得唔差!到咗中史堂,又派卷!中史雖然合格…但唔係太好…放學後,嘩!吳「屎」楓拎住部「生滋」電話偷拍Jeffrey…同Rainbow一齊果陣…最後被發現,吳「屎」楓被湊!佢地仲以為我係同謀…跟住咪行上慈北總站搭3M囉,嘩!A班果個陳浚傑捷足先登,我同1D留級生啱啱趕到…陳浚傑係咁玩電鐘,玩到上癮…司機終於响慈正邨正康樓嗰個站話:「細路,咁鍾意玩不如返屋企先玩!」雖然鬧得好激烈,但都唔及姚俊偉…姚俊偉响德愛到上車,佢用小童八達通,司機就用中指指住佢,話:「細路,你幾多歲?」佢答:「11歲…」司機話:「學生證!」佢答:「我冇帶…」司機話:「學校電話!」佢答:「我唔知!」司機拎咗部手機出嚟,話:「細路,你一係落車,唔係就打999捉雞賊!」司機仲拎埋張紙出嚟懶有型…救命!諗返起,潘記真係好好人!!!
IQ挑戰站 →以後每次都有,敬請留意!
第一次見面,當然出D簡單D先…問題:十個太陽。(猜一字)
※答案將於下篇日記公佈
|