2010.8.18
今日去完camp返黎`
超級攰...
但係真係幾正`
猶其係同飽飽玩個晚`
成班笑到傻左;>
但美中不足既係;
今朝有小小發燒`
挽個陣勁辛苦`
好彩食左粒藥`
最後冇咩野`
安言甘過左e三日兩夜:>
2010.8.14 陰天`
仲有兩日去camp`心情興奮`
講反琴日`
琴日我學緊野個時有人拎本''多啦A夢''出黎睇..
梗係吾會講邊個la ;p
大家想知不況留個c0mment比我丫`哈哈哈~
講反今日`
晏就反教會`
第一次反教會笑到甘;>
5:xx`去橫J打波`
要加緊練習`
下年要拎冠軍`must be~
2010-8-3 睛天
今日可以用八個字形容自己;
力不從心;心不在『言』;(..
學野又係`練波又係`
同人傾計都係;(
由其係練波`三分全抄`中距離抄抄抄抄抄...分心`分心;(
s0rry`椰子`
下次會集中D..
暑假日日打波;>認真的..
2010.7.28 暴兩
今日黑兩丫`救命`
又冇得打波`
慘..
近排先拎反d手感;>
琴日學完野`
再行多一陣`
就去左打波`
好有feel;>
吾知係咪受左d刺激呢..haha`
講下笑姐..
仲之就有feel la;>
留cm`
2010.7.25 睛天
反黎lu`五日真辛苦`但好玩;)
反到黎第一時間打波`
差到;(..
慢慢練反;>
兒家好攰`
5打lu`記得留c0mment;>