| «‹ February 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
|
2010 年 7 月 22 日 星期四  |
| not in hong kong |
分類: 未分類 |
2010 7 20
not in hong kong
but i write qooza now;>
haha`i need c0mment;>
|
2010 年 7 月 19 日 星期一  |
| 2010-07-19 |
分類: 未分類 |
7.19 晴天
今晚就走lu`
7.20-7.24吾會係香港`
臨走都打qooza`
記得留c0mment la;>
練波個d練好d丫`
學野個個記得番黎教番我丫;>
|
2010 年 7 月 16 日 星期五  |
| 2010-07-16 |
分類: 未分類 |
7.16 大雨
今日其實冇咩特別`
但係5知點解想打qooza`
今日11:xx出門口去學野`
12:00到同個令女行左陣`
之後就上去學野`
玩`傾計同玩`
1:30就走`
之後就反屋企`
再出去打波~
6:00反歸`
落大雨`
食飯`
打qooza`完;> |
2010 年 7 月 14 日 星期三  |
| 2010-07-14 |
分類: 未分類 |
7.14 微雨
f.3最後一日`
初中最後一日`
亦都係既3f既最後一日;(
吾捨得`十萬個吾捨得;(
由初初大家都5係甘熟`
都e家好似生離死別甘;(
吾捨得..
希望大家升到中四仲記得我la`
e家既感受真係好難形容`
一下子就中四`真係快到..
一下子又甘多老師.同學要走`
miss wong`真係好5捨得你丫;(
快d反黎`5好5記得我丫;>
3f毎一個`
感謝你地陪我成年`
我都知自已黑人憎左d la`
多謝各位包容;>
中四再見la`3f同學;>
3f我愛你..
|
2010 年 7 月 12 日 星期一  |
| 2010-07-12 |
分類: 未分類 |
2010-7-12 睛天
今日反學校扲功課`派成績表`
唉.成績比前兩年差左勁多`
算la`中4讀企概`經濟`m1`
我唸應該易讀`
但係5係我最中意個科`
今日發生左d小插曲;(吾打lu..
記得留cm丫;> |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 16 | »
|