| «‹ May 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2006 年 7 月 13 日 星期四  |
| 2006-07-13 |
分類: 未分類 |
我好矛盾呀
唔知簡邊個好...........
大家............
|
|
|
l05428 於 2006-07-14 03:44 PM 發表:
頂...e家個底改左仲嘔心...
閃到嘔= ="
哈哈...
四大美人= ="
|
|
|
你老母 於 2006-07-14 02:59 PM 發表:
你係咪低能架,個bg用深藍色,d字就用黑色,叫我地唔睇呢,仲有,你都唔打既,咁都叫日記呀
|
|
|
你老母 於 2006-07-13 02:59 PM 發表:
佢係煩緊簡4大美人既其中一個,4個都咁正,唔知簡邊個好..
|
|
|
l05428 於 2006-07-13 01:54 PM 發表:
咪係...
仲有呀
背景太閃啦...
盲眼啊~!!屌你老母...(唔係上面果個)
連電車男都偷埋...
唉...冇得救~!
仲有呀...
你話簡邊個好?
你有資格咩...?
|
|
|
你老母 於 2006-07-13 01:49 PM 發表:
我好撚想打7你呀死尻建~~~~d閃字一睇就知係copy架啦!!!下邊仲要用埋chun果張電車男!!!!我真係頂你唔撚順lo~~~~~~
|
|