唉................. 好悶.............. 如果有一位女友就good la~~~~~~ 唉.............. 都係算la..........
之前上5到網打5到個blog sor
今日
一早就肚痛
落街打波
下午
我去沙田
3:00番屋企
系屋企直到第二日