ξ_ˇ°o 思 念 只 是 一 種 習 慣 〃﹏ ◇就 習 慣 一 下 不 去 思 念 任 何 人 吧 *'|°[

。﹏〝● 緣 份 其 實 很 薄 弱 **╮
只 給 予 我 們 相 識 的 機 會 +。°˙

                                                                           

    按下開啟新視窗觀看          

 

                             

 

 

ken21
暱稱: "[[雞﹏2次
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
L/-\ST 一個日記�...
...........
大病......
開心中又有唔開心
又係好惱既一日
文章分類
全部 (7)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
眷戀
焦急的水點滴下串串 哭泣的天空似個深淵 是妳令我眷戀是美夢卻太短 為何仍重提舊片段 * 冰封的癡心烙下了印 深刻的教訓我太天真 【【但我沒法死心卻早知難合襯】】 難忘時辰留下缺憾 * # 我心在茫茫情海翻滾 孤單飄泊如迷途沒牽引 北風雖近但何曾傳遞聲音 共潮浪去再等 但妳轉身臨行前剩低傷感 可否轉告為何延續苦困 悲哭不禁仍祈求臨別送贈 一個熱吻 # Repeat * # 我等妳心妳傷我心太過份 我不變心妳早變得冷感 偷偷的想著妳或記著妳的火吻 【【不肯相信 到了今天 緣份已盡 Ha...】】 Repeat #
日誌統計
文章總數: 7
留言總數: 2
今日人氣: 7
累積人氣: 431
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 3 月 20 日  星期一   晴天


好惱﹏....... 呆滯 分類: 未分類

                                           今日又遲到La......不過都係遲左幾分鐘之嘛........返到

課室之後,,,,就聽Miss Chan話佢咁日會早退......我聽到之後就好開心la.....唔洗上英文

堂喎 之後係轉堂個陣......我個班D女仔同我講:鍾卓麟,,我地可能要重打比賽......

咁我聽到就 之後就問點解la????? 佢地話4c班某d人話我打班際個陣時偏幫自己班

....(我係做球証丫嘛)咁我聽到之後就好惱la......更係 la......自己又冇做....我不知幾公

正丫.....咁跟住要過去4c班上堂la....(要過去上文學丫嘛....)點知過去個陣時...唔知邊個

講:[[(4c班d人..我好肯定)你幫住自己班之嘛.....]]我聽到更係輕la ......咁我就話:{邊

個講丫... }咁冇人應la.....我心諗冇野丫....夠薑講唔夠薑應﹏就唔好講la......之後班d人就拉開

左我.....去上堂........

                                                                 之後就過左去la...之後miss司徒就話要測驗=="shit!!!

(我都唔知要測...就更係冇溫la)仲要係大測添........心諗死la....咁唯有頂硬上la﹏=="""見到份

我都識做幾條既......(仲好過唔做嘛...)/\/\"  到左小息.......咁我就照舊去打波la.....打下打下可2佢就

唔小心

打左個波上去一樓....so冇得打.....咁跟住梁x龍就叫我幫佢買野食喎......咁我就話好....買到上去之

後...我就同佢係到傾返話班際d野.....跟住就上去la.....到左地理堂,,,,校長佢黎睇堂=="無奈.....咁我

地個班更係好乖la.....(成班係到扮野...哈哈)咁跟住佢就走左之後,,,,(我地有2堂丫嘛..佢黎睇一堂咋

.....如果唔係死俾佢睇.....)成班即刻變得好嘈......仲嘈個之前....咁我自己都係到嘈........Heeee /\/"

咁放食晝la.....食完之後就上番去課室玩la......跟住我個班d女仔又同我講番班際d野.....佢地話丫sir放

學會同我地4D&4c班傾.........希咩好傾丫....傾傾傾...我地羸就係羸傢la.....跟本就同我冇關......連丫

/\/\o 都知我冇la.....佢同我一齊做球証既........

                                                         咁放學個陣時......我地就上去同 木木sir講...點知佢話佢會同d 老師商量

喎.....我地就話佢都唔聽下我地d意見......之後佢就聽la.......聽完之後..我覺得佢冇聽到shit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

咁我就落去打波......咁我就同miko去打波...佢話同我斗寫key....點知佢羸左....==" (我地話輸左

個個要請個個食豆花).....咁我就去買左俾佢la....之後我就同丫曹x旻去打波....我發覺左佢打波勁左喎             

之後就同佢打到放學....我就返屋企la.....            我一陣打埋之後d野la          




訪客留言 (返回 ken21 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]